Terméktámogatás

Sokan felteszik a kérdést, hogy miért van szükség a terméktámogatásra?

  • Egy új áruforgalmi rendszer bevezetése hosszú folyamat. A program telepítése, beoktatása után - amikor már kicsit letisztulnak a dolgok - kerülnek a felszínre azok a kérdések, amelyek nagyon fontosak a szoftver helyes használatához (pl. hogyan kezeljük a göngyöleget), de esetleg az oktatáskor nem volt szó róla.
  • A napi használat során felmerülő problémák elhárítása. Ezek lehetnek szoftveres (pl. nem működik megfelelően valamelyik modul) és hardveres problémák (pl. vonalkód nyomtató nem nyomtatja ki a címkét).
  • Szintén tipikusan előforduló jelenség, hogy a ritkábban használt funkciók (pl. leltározás) nem rögzülnek a felhasználókban olyan mélységben, hogy azt önállóan elvégezzék. 
  • A kereskedelmi munkát keretbe foglaló jogszabályok folyamatosan változhatnak, melyeket a működő szoftvereken át kell vezetni.
  • A kereskedőknek az általuk kínált szolgáltatásokat folyamatosan fejleszteniük kell, hogy versenyképességüket megőrizzék. Az újabban megfogalmazott igényeket az áruforgalmi rendszernek is tartalmazni a kell, hogy a megvalósítás ne terhelje nagyon a felhasználót. A support által biztosított szaktanácsadással próbálunk segíteni a felhasználóinknak a megvalósításban.

Ezen megfontolásból létezik a termékkövetés szolgáltatásunk, mely az alábbiakra terjed ki:

  • Rendelkezésre állás telefonos és internetes távszervíz formájában
  • Szaktanácsadás
  • Jogszabálykövetés

Terméktámogatás időbeli rendelkezésre állása

Munkanapokon 08:00 - 16:00 közötti időszakban. 

Terméktámogatás díja

  • A szoftver eladása utáni 1 éven belül (garanciális időszak) ezeket a szolgáltatásokat díjmentesen biztosítjuk ügyfeleink részére.
  • A garanciális időszak leteltével egyedi követési szerződés keretein belül biztosítjuk a felsorolt szolgáltatásokat.
  • Garanciaidő lejárta után követési szerződés nélkül viszont fizetős óradíjas elszámolsban tudjuk a szolgáltatást biztosítani.

 

Minta követési szerződés megtekintése