AdreCash nyomtatványkezelés

MEGOLDÁS NYOMTATVÁNYBOLTOK SZÁMÁRA!

 

A nyomtatványforgalmazók számára az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény (továbbiakban: Art.), és ennek felhatalmazásaalapján a pénzügyminiszter rendeletben határozott meg bizonyos adminisztratív kötelezettségeket. 
 
A PM rendelet 1. § (2) bekezdése alapján az e nyomtatványokat értékesítő forgalmazó az eladásról kiállított számlán köteles részletesen és rövidítések nélkül feltüntetni az értékesített nyomtatványok (számlatömbök, nyugtatömbök) megnevezését, a nyomtatvány kezdő és utolsó sorszámát, a vevő nevét és címét (székhely, telephely), a vevő adóazonosító számát.
 
Az Art. 52. § (4) bekezdés m) pontja alapján a 3. számú melléklet K.) pontjának 2. alpontja szerinti tartalommal a nyomtatványforgalmazók (alforgalmazók) az általuk értékesített nyomtatványokról – vevőnkénti részletezésben – negyedévenként, a negyedévet követő hónap 20. napjáig adatszolgáltatást kötelesek eljuttatni az illetékes állami adóhatósághoz.
 
A megoldásunk megfelel az Art.-ban leírt követelményeknek és messzemenőkig támogatja a szigorú számadású bizonylatok hatékony értékesítését.
 

A rendszer főbb jellemzői:

 

  • Többfajta kiépítési lehetőség, mellyel alkalmas mind önálló bolt kiépítésben, mind több boltot egységesen irányító rendszerként működni.
  • Naprakész, pontos készletnyilvántartás.
  • Termékek nyilvántartása, értékesítése vonalkód használatával.
  • Érintőképernyős értékesítési megoldás.
  • Gyors pénztáros elszámoltatás.
  • Egyszerű, felhasználóbarát működés.
  • A tulajdonos igényét előtérbe helyező kimutatások.
  • A szükséges adatszolgáltatást el lehet készíteni és az ÁNYK programmal átküldeni a hatósághoz (akár több bolt adatát is).
  • Értékesítéskor és beszerzéskor ellenőrzi a nyomtatványok sorszámának helyességét
  • Konkrét szigorú számadású bizonylat keresése sorszám alapján.